Метрополитен нямал нищо общо с "Вестник за метрото"

Четвъртък, 07 Ноември 2013 12:49 Публикувана в У нас Прочетена 777 пъти

Спират разпространението на "Вестник за метрото", безплатно издание, което се оказа почти пълно копие на в. "Атака". Вчера пред Столичната община недоволни граждани се събраха на протест и поискаха оставката шефа на метрополитена инж. Стоян Братоев. В безплатния вестник, който пропагандира идеите на крайнодясната партия,  няма информация за връзка с издателя му, нито дори информация за него, което е забранено от закона.

Името на изданието, от което досега са излезли три броя, почти идентични с тези на в. "Атака", дава повод да се заключи, че то е свързано със самия "Метрополитен ЕАД" - общинската фирма, оператор на столичното метро. 


"Това е, меко казано, некоректно, да не употребявам по-силни думи, да се използва по такъв начин името на най-успешния български проект, реализиран  от последните няколко години. Разпространителят, който държи няколко щендера, е сключил договор, без въобще да съобрази, че това е партиен вестник, тъй като и той също е бил подведен", коментира пред "Нова телевизия" шефът инж. Братоев.  

 

Редактор: Светломира Димитрова.


Той бе категоричен, че нищо общо с разпространяването на политическа пропаганда в метрото. 

Последно променена в Четвъртък, 07 Ноември 2013 12:56
Влезте, за да коментирате