Антибиотиците предизвикват асма

Четвъртък, 19 Септември 2013 18:18 Публикувана в Любопитно Прочетена 869 пъти

Много от съвременните лекари прекаляват с предписването на антибиотици, които освен познатите странични ефекти, могат да предизвикат и асма, твърдят експерти от Международната здравна организация. Тази практика е особено опасна сред педиатрите.

„Антибиотиците се справиха с редица неизлечими болести като туберкулозата, сифилиса и бактериалните инфекции. Проблемът, който възникна в съвременното ни общество е, че голяма част от нашите колеги предписват антибиотици без причина и в случаи, в които те са напълно излишни. Особено опасна е тенденцията да се предписват антибиотици на деца. Резултатите на нашето изследване доказаха, че честият прием на антибиотици при децата може да доведе до астма“, казва доктор Грег Дийман, ръководител на проучването.

Последно променена в Четвъртък, 19 Септември 2013 18:38
Влезте, за да коментирате